Δήλωση προσβασιμότητας
Η δέσμευσή μας όσον αφορά την προσβασιμότητα
Στη Zalando, η προσβασιμότητα βρίσκεται στον πυρήνα της αποστολής μας. Πιστεύουμε ότι κάθε άτομο θα πρέπει να έχει ισότιμη πρόσβαση στη μόδα, καθώς και μια απρόσκοπτη ηλεκτρονική αγοραστική εμπειρία. Για να το πετύχουμε αυτό, ενσωματώσαμε την προσβασιμότητα τόσο στις εσωτερικές πολιτικές όσο και στις διαδικασίες ανάπτυξής μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι εντάσσεται πάντα στις προτεραιότητές μας.
Η προσέγγιση και οι διαδικασίες μας όσον αφορά την προσβασιμότητα
Η προσέγγισή μας όσον αφορά την προσβασιμότητα είναι ολιστική και εντάσσεται σε κάθε στάδιο των επιχειρήσεών μας, από την ανάπτυξη προϊόντων μέχρι τη διασφάλιση ποιότητας. Ακολουθούμε μια προσέγγιση 'shift-left', γεγονός που σημαίνει ότι η προσβασιμότητα αποτελεί θεμελιώδη απαίτηση από τα αρχικά ακόμα στάδια του σχεδιασμού και της ανάπτυξης και όχι μετέπειτα σκέψη.
Οι ομάδες μας εκπαιδεύονται συνεχώς στις βέλτιστες πρακτικές σε θέματα προσβασιμότητας και είναι επαρκώς καταρτισμένες για να συμπεριλαμβάνουν τον συμπεριληπτικό σχεδιασμό στις προτεραιότητές τους. Αναπτύξαμε επίσης μια στρατηγική παρακολούθησης, η οποία συμπεριλαμβάνει τόσο αυτοαξιολογήσεις όσο και εσωτερικούς ελέγχους για την τακτική δοκιμή των υπηρεσιών μας και την παρακολούθηση της προόδου μας.
Κατάσταση συμμόρφωσης
Η Zalando αποσκοπεί στην τήρηση και υπέρβαση των προτύπων προσβασιμότητας. Εργαζόμαστε ενεργά για την επίτευξη συμμόρφωσης με τις οδηγίες προσβασιμότητας Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.2 Level AA και το ευρωπαϊκό πρότυπο EN 301 549, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή πράξη για την προσβασιμότητα και την αντίστοιχη εθνική νομοθεσία.
Αυτή τη στιγμή, ο ιστότοπος της Zalando συμμορφώνεται εν μέρει με τα προαναφερθέντα πρότυπα. Αυτό σημαίνει ότι, αν και το περισσότερο περιεχόμενο και οι κύριες λειτουργίες είναι προσβάσιμα, μερικά μέρη δεν συμμορφώνονται ακόμα πλήρως με το πρότυπο.
Τι είναι ήδη προσβάσιμο
Έχουμε φροντίσει να καταστήσουμε προσβάσιμα τα πιο σημαντικά μέρη της αγοραστικής εμπειρίας. Οι βασικές χρήσεις του ιστοτόπου μας, όπως πλοήγηση σε προϊόντα, αναζήτηση προϊόντων, προσθήκη στο καλάθι και πληρωμή, είναι προσβάσιμες σε χρήστες που χρησιμοποιούν αναγνώστες οθόνης και περιήγηση μέσω πληκτρολογίου.
Επιπλέον, εφαρμόζουμε περιγραφικό εναλλακτικό κείμενο για όλες τις μη διακοσμητικές εικόνες του ιστοτόπου μας ώστε οι χρήστες που χρησιμοποιούν αναγνώστες οθόνης να καταλαβαίνουν το οπτικό περιεχόμενο.
Έχουμε επίσης καταστήσει προσβάσιμα και τα περισσότερα διαδραστικά στοιχεία, όπως καρουζέλ προϊόντων, αναδυόμενα παράθυρα και αναπτυσσόμενα μενού, ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν με βοηθητικές τεχνολογίες και περιήγηση μέσω πληκτρολογίου.
Τομείς βελτίωσης
Εργαζόμαστε ενεργά για να άρουμε τα εναπομείναντα εμπόδια προσβασιμότητας και να προσφέρουμε μια πλήρως προσβάσιμη αγοραστική εμπειρία. Παρακάτω αναφέρουμε μερικούς από τους τομείς τους οποίους προσπαθούμε να βελτιώσουμε:
Διαχείριση σφαλμάτων και σχόλια χρηστών: Βελτιώνουμε τη χρηστικότητα των φορμών διασφαλίζοντας ότι όλα τα πεδία διαθέτουν κατάλληλες ετικέτες και παρέχοντας κατανοητά μηνύματα σφαλμάτων βάση κειμένου. Αυτά τα μηνύματα είναι συνδεδεμένα με τα αντίστοιχα πεδία σε επίπεδο προγραμματισμού, διευκολύνοντας τους χρήστες που χρησιμοποιούν βοηθητικές τεχνολογίες να εντοπίσουν και να επιλύσουν σφάλματα.
Σημασιολογική δομή και πλοήγηση: Δεσμευόμαστε να βελτιώσουμε τη γενική δομή του ιστοτόπου μας. Εφαρμόζουμε λογική και συνεπή δομή τίτλων (H1, H2 κτλ.) σε όλες τις σελίδες προκειμένου να βοηθήσουμε την περιήγηση με αναγνώστη οθόνης και να βελτιώσουμε την κατανόηση του περιεχομένου από όλους τους χρήστες. Προσθέτουμε επίσης συνδέσμους «απευθείας μετάβασης στο περιεχόμενο» που γίνονται ορατοί κατά την περιήγηση μέσω πληκτρολογίου για την παράκαμψη επαναλαμβανόμενων στοιχείων πλοήγησης.
Επαρκής αντίθεση: Εκτός από το κείμενο, βελτιώνουμε τη χρωματική αντίθεση στοιχείων, όπως εικόνες, κουμπιά και άλλα γραφικά μέρη. Σκοπός είναι οι χρήστες με μειωμένη όραση ή με αχρωματοψία να μπορούν να αντιλαμβάνονται εύκολα και να αλληλεπιδρούν με τα κύρια μέρη της διεπαφής.
Πληκτρολόγιο και διαχείριση εστίασης: Βελτιώνουμε την περιήγηση μέσω πληκτρολογίου για όλα τα διαδραστικά στοιχεία προκειμένου να διασφαλίσουμε έναν ευκρινή και ορατό δείκτη εστίασης.
Προτιμήσεις χρήστη: Αναπτύσσουμε τη βάση για δυναμικό κείμενο, λειτουργία τοπίου και σκοτεινή λειτουργία για να μπορούν οι χρήστες να ελέγχουν καλύτερα τις προτιμήσεις προβολής.
Περιεχόμενο βίντεο: Εργαζόμαστε ενεργά για να βελτιώσουμε την προσβασιμότητα των βίντεο. Αυτό περιλαμβάνει την προσθήκη λεζαντών και ηχητικών περιγραφών για όλα τα βίντεο, καθώς και στοιχείων ελέγχου (αναπαραγωγή/παύση) για οποιοδήποτε περιεχόμενο ενέχει κίνηση και όλα τα βίντεο ώστε να μπορούν οι χρήστες να ελέγχουν καλύτερα την εμπειρία τους.
Τεχνικές προδιαγραφές
Η προσβασιμότητα του ιστοτόπου της Zalando βασίζεται στις παρακάτω τεχνολογίες, οι οποίες είναι απαραίτητες για την πλήρη συμμόρφωση με τα πρότυπα προσβασιμότητας στα οποία αποσκοπούμε:
HTML
WAI-ARIA
CSS
JavaScript
Συνιστούμε τη χρήση μοντέρνων προγραμμάτων περιήγησης, όπως Google Chrome, Safari ή Edge, για βέλτιστη συμβατότητα με βοηθητικές τεχνολογίες, όπως NVDA, VoiceOver και Talkback.
Σχόλια
Τα σχόλιά σου είναι ευπρόσδεκτα και μας βοηθούν να βελτιωθούμε. Αν συναντήσεις κάποιο πρόβλημα που σχετίζεται με την προσβασιμότητα ή αν έχεις προτάσεις, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις με την ομάδα υποστήριξης.
Δεσμευόμαστε να απαντήσουμε γρήγορα. Ευχαριστούμε που μας βοηθάς να κάνουμε τη Zalando πιο προσβάσιμη για όλους και όλες.
Τελευταία ενημέρωση της δήλωσης: 20 Οκτωβρίου 2025